keskiviikko 30. huhtikuuta 2008

Jyri Öhman palkittiin Young Lions Finland kilpailussa


Cannes Lions on vuonna 1953 perustettu, maailman laajin vuosittainen luovan mainonnan ja markkinointiviestinnän katselmus, johon osallistuu 9000 toimijaa 85 maasta. Festivaalilla esitetään 25 000 mainosfilmiä, mainosta, ulko- ja lehtimainosta ja online-mainosta, suoramainosta, titanium kampanjaa, mediaratkaisua ja radiomainosta.

Suomessa järjestettiin tänä vuonna kolmatta kertaa nuorille mainonnan suunnittelijoille ja opiskelijoille suunnattu Young Lions -kilpailu neljässä kategoriassa. Cyber sarjassa palkittiin Merit palkinnolla Tourismizer, jonka ovat tehneet Laurea AMKissa opiskeleva Janne Kukka ja TAMKin neljännen vuoden vuorovaikutteisuuden suunnittelun opiskelija Jyri Öhman.

Tuomaristo lausui työstä:

"Asialla olleet interaktiiviset designerit, renesanssikaverit jotka hallitsevat sekä suunnittelun että teknisen toteutuksen. Pelikone analogia toimii ! Tekninen toteutus täyttää tarkoituksensa. Pistää kokeilemaan eli onnistuu siinä mitä yrittääkin."

Young Lions sivulta alla voi klikkailla ja pelata Tourismizeriä.

Young Lions Finland
Cannes Lions Finland
Cannes Lions
Jyri Öhmanin portfolio

Muut peliaiheiset jutut tässä blogissa

0 comments: