keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Seuraan sua -musavideo Filkkareilla!

Moikka moi, tässä Annukka!
Kai kaikki on jo ostanut filkkareille lippuja eri näytöksiin ja tietty myös pakollisiin filkkaribailuihin jotka on torstaina? MÄ OON! Koulultahan loppui heti infosta liput sunnuntain palkitut-näytökseen, eikä sitä saanut sillä vapaalipullakaan vaihdettua niin sen jouduin ihan kuulkaa ostamaan tuolta verkkokaupasta, mutta eipä se mitään! Aattelin myös mennä katsomaan perjantaina aika kiinnostavalta vaikuttavaa musiikkidokkaria, Last Days Here (k18). Lauantaina sitten osaltani vuorossa kotimaista kilpailua.



Aika huippua, että tää mun musavideo nimeltään Seuraan Sua pääsi sinne Kino TAMK -näytökseen mukaan! Harmi kun siinä oli sellaista pientä sekaannusta, eikä saatu videoo ihan parhaalla mahdollisella laadulla toimitettua, mutta katotaan miltä näyttää YouTubesta (täältä näin: http://www.youtube.com/watch?v=EkD8aMqJMsg) imuutettu versio. Ainakin koostaja sanoi, että oli yllättynyt, miten hyvä se olikin laadultaan. Toivottavasti mäkin yllätyn sitten!
Riku Hasari valoissa.


Musavideosta sen verran, että voisin vähän tekijöistä erikoismainita muutaman. Ensinnäkin siis Millionaire Menin Juspe ja Ossi. Ilman niitähän ei ois tällästä studiolaatusta biisiä mulla olemassakaan. Kuvaaja Jukka Moisio ja ohjaaja Turkka Korkiamäki teki aivan hullun hyvää työtä! Kaikki me kolme oltiin flunssassa ja siltikin vaan jaksettiin ihan yötä myöden. Olin Moision ottamiin kuviin kyllä niin tyytyväinen. Juuri sellasia kummallisia kuvakokoja ja liikettä saatiin talteen, mitä halusinkin. Luomasen Joni (Onkiwood Studios) ansaitsee myös ison käden kärsivällisyydestä. Mahtavaa varmasti toimia leikkaajana, kun ei oo mitään kuvasuunnitelmaa, vaan me tuotiin ihan hullusti vain meidän mielestä ihan kingiä materiaalia. Hyvin onnistui Luomanen kuromaan niistä toimivan kokonaisuuden kasaan, suhteellisen tiukassa aikataulussa (nimimerkillä kaikki-mulle-tänne-heti-nyt). Joonas Tikkanen loihti meille mahtavat projisoinnit! Ihmemies tuo Tikkanen kyllä. Riku Hasari toimi valomiehenä aika extempore ja jaksoi kyllä hyvin seurata mua monta tuntia niiden valojen kanssa. Kiitti Hasari! U light up my life (or my video at least)
Janiv Takala.


Miespääosaa mun videolla esitti Janiv Takala, joka muuten laulaa tossa Streak and the Raven -bändissä ja nehän esiintyy nyt torstaina sitten filkkaribileissä Klubilla! Kaikki sinne sitten! Luvassa aikaisempien keikkojen perusteella aivan mahtavaa laulantaa, hyviä biisejä, fiilistelyä ja hieno show kaikinpuolin.


Teksti: Annukka Heikkilä.

0 comments: